2. januar 2014

Godt nyttår!


Åh, nytt år og blanke ark!
G O D T  N Y T T Å R!

Det er noe magisk med et nytt år, er det ikke?
Litt sånn ut med det gamle, fresh start, nye mål og friskt mot?
Jeg skal innrømme at jeg ikke stod opp klokka sju i dag tidlig med friskt mot, det var faktisk med en viss motvillighet... Jeg angret meg kanskje ørlitt for at jeg ikke tok ferie helt til mandag, men så var det ikke så ille å komme tilbake på jobben med alle de bra kollegaene allikevel :)

Juleferien har vært så avslappende og bra at jeg er helt salig! Det ble ikke mer blogging etter midten av desember, og det var egentlig litt godt. Nå er jeg motivert for en kreativ bloggvinter! I morgen fyller faktisk bloggen min 2 år OG i morgen har jeg jobbet i FINN i 3 år, for en dag! :)

Over ser dere bilde av borddekkingen til nyttårsmiddagen. Tradisjonen tro feiret samboer og jeg bare oss to, og det er i grunnen veldig koselig! Vi spiste kyllingbryst med en fantastisk god appelsinchilisaus jeg fant oppskrift på i den nye fine kokeboka jeg fikk til jul; Trines mat (du finner den her på bloggen hennes også). 
Bordet ble litt preget av "jeg tager hva jeg haver" uten noen som helst planlegging; og det er det som er så fint med borddekking! Har man litt liggende trenger man ikke kjøpe inn nytt! De fleste av tingene på bordet har jo alle sett før her på bloggen, men når man setter det sammen litt annerledes blir det plutselig noe nytt.

Jeg håper alle har en fin start på det nye året!

//
Oh, a new year with blank sheets! Happy new year!
A new year is a bit magic, don't you think? Fresh start, new goals!
I must admit I wasn't that eager about getting up at 7 am this morning,
but it wasn't that bad when I got to work and met my nice colleagues.
The holliday has been so relaxing and nice, and the blog hasn't been updated since the middle of December. Now I'm full of motivation and I look forward to a creative blog winter!
Tomorrow it's 2 years since I started this blog AND I have three years anniversary at my job! What a day! :)
Above you can see this year's.. no, last year's table setting for new year's eve! I celebrated with my boyfriends as usual :) The table setting was actually without any plans, I just found some stuff I have here and there and made something out of it. That's what I like with table settings; just use what you have - when you put it together it might look sort of new!

I hope you have a wonderful start to this new year!

5 kommentarer:

Det var et helt nydelig nyttårsbilder spør du meg, elsker alt :)
Gratulerer på forskudd med 3 på blogg og jobb.
Gleder meg til å følge deg videre i det fjerde året, og godt nytt år.

Klem fra Hilde

Gratulerer med bloggjubileum!! Og godt nytt år!
Nydelig bord du dekket til nyttår, veldig greit å ha ett lite lager av ting en
kan bruke : ) Kjøper sjeldent noe nytt bare til borddekking jeg og.

Ha en fin fredag,
KLEM

..også skulle jeg jo og gratulerer med fin reportasje i ROM 123, den koste jeg meg med å lese i går kveld! Dere har fått det så fint, og gjort masse på kort tid!
: )

Takk for oppklarende svar angående bruk av bilder :) Det er litt slik jeg har tenkt selv også, og synes det er svært synd når noen bruker en annens bilde uten noen form for kildehenvisning.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)