4. oktober 2013

Le office

Endelig kan jeg vise litt flere bilder fra leiligheten!
Jeg er nok litt petimeter og vil gjerne ha ting ferdige før jeg viser fram ;)

Vi har brukt det som opprinnelig var spisestue til kontor/hobbyrom. Både samboern og jeg er glad i å lage og fikse ting, og å ha et slikt stort arbeidsrom var et av kriteriene på lista da vi leita etter et sted å kjøpe.

På den ene veggen har han andre fått en lang pult, mens min ble litt mindre (halvparten for å være eksakt). Vi har brukt benkeplater fra IKEA i eik og skrudd på bein i krom. I midten av rommet har vi bygget en arbeidsøy av kjøkkenskap og benkeplate. Denne viser jeg seinere når det ikke er så mye rot på den. Ikke noe #bakfasaden her, nei, haha :)

Jeg har som nevnt ventet på hyllene mine... fra String! Det er nok de første hyllene jeg har som ikke er fra IKEA, så å unne seg noen slike synes jeg var helt på sin plass :) Jeg bestilte mine hos A. Huseby & co i Møllergata. Det var hele 9 ukers leveringstid, men det var veldig greit å snakke med noen som hadde peiling - ellers hadde jeg endt opp med String pocket som hadde vært altfor små! Så da var det vel verdt ventinga...

Veggene er malt med maling fra Flügger (S3005-Y20R).

Ok, enough rambling, her kommer det bilder! (Jeg vet ikke helt hva som skjedde med bildene og fargene, men gidder ikke å vente med å ta nye. Da må jeg ha dagslys, og det kan ta litt tid før jeg er hjemme når det er det...)

Her koser jeg meg :)


Kay Arne er superglad for endelig å ha fått sånne hyller som alle de andre apene har å henge i! :)


Jeg vurderer et moodboard med inspirerende bilder på veggen til høyre der, men må vurdere det litt. Vil ikke ha det helt overfylt heller.


I love HAY :)


Fint å pynte opp med bilder man har tatt selv! (I like you-kort er fra Hviit).




Hva synes du, liker du kontoret mitt? :)
(Spør i kommentarfeltet hvis du lurer på noe!)

//
Finally, more pictures from our apartment!
I guess I'm a little pedant who wants everything to be in order before I show you anything ;)
This is my office space! There are more in this room, my boyfriend's desk and a bench we build ourselves with kitchen cabinets and countertops from IKEA. I'll show you that later, right now it's not very tidy haha :)
Hope you like it!

7 kommentarer:

Det ble bare kjempefint hos deg......så mange fine ting...og String hyllene var kjempefine og litt stpre og go:)
fin helg til deg
klemklem

Så lekkert kontor du har fått deg.
Mange herlige detaljer.

Fin helg til deg!
- AC

Helt nydelig rett og slett!

Wow.. så KULT!
Skjønner godt at du trives der!
Ønsker deg en god helg!
Klem :)

Herlig kontor!
Hadde flyttet inn der om det hadde sett slik ut i min hobbykrok :)
God helg!
Hils Kaj Arne så mye :)

Griselekkert!

Har lurt litt på de der stringhyllene...hvorfor folk kjøper så små.
Har sett litt på nettet etter dypere, men vanskelig å finne.
Takk for tips!

Kose dere i den nye leiligheten deres med det flotte kontoret!
(Regner forresten med at dere har det helt digg der dere er nå også ;))

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)