7. oktober 2013

DIY - Klesstativ i tre og kobber

Hos oss er jakkeoppheng en liten nøtt å knekke, for garderobeskap i gangen er det ikke. 
Nå har vi laget oss en slags plan for å henge opp yttertøyet med (nesten) tradisjonelle knagger i "mellomgangen", men om jeg hadde hatt litt større soverom skulle jeg absolutt hatt et slikt klesstativ der inne!

Weekday Carnival har laget dette stativet selv med trepinner og hjørnestykker av kobberrør (eller hva man nå skal kalle det). Ganske enkelt limt sammen! Utfordringen er nok å finne riktig vinkel på delene slik at det blir stødig, noen som vil prøve?


Bilde fra Weekday Carnival via Curbly

//
This coat rack is made of Weekday Carnival, with wooden sticks and copper angle pieces!
Look here for more info and pictures!

6 kommentarer:

Lang og smal gang uten plass til skap her også. Vi løste det med stumtjeneren Tree wall fra Swedese. Storfornøyd! Den er superfin både med og uten klær, og gjør seg virkelig godt. Finner noen bilder av den under etiketten "gangen". God helg!

Utrolig stilig! Det ville passet perfekt på soverommet mitt. Må gjøres :-) Takk for inspirasjon. God helg til deg. Klem fra Monica.

Oj, den var skikkelig lekker! Sånn vil jeg ha!

Så koselig blogg du har! Veldig fine og kreativ løsning dere har laget i gangen, til oppheng! Det ble kjempe bra! :-)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)