23. oktober 2013

Interiør & Boligmessen 2013 - snapshots

Allerede da jeg kom hjem fra Interiør og Boligmessen i Bergen i fjor bestemte jeg meg for at jeg SKULLE tilbake i år. Og i helga som var, besøkte jeg igjen den vakre byen mellom de sju fjellene.


Jeg tok mange bilder og har lyst til å dele en del, så jeg starter med å vise noen snapshots av miljøet rundt på messa. Temaet var design og botanikk, der slagordet var "Botanic is the new black". Helt i tråd med den hete trenden som mange interiørelskere har trykket til brystet; grønne planter!


Grønne planter, discokuler, glitter og andre kule elementer satte en kul ramme på messa, og mye av stylingen hadde blitt utført av duoen bak "Siw & Sølvberg", Siw Haveland og Per Olav Sølvberg.
De hadde blant annet gjort i stand to drivhus med SÅ mange kule ting!
Digger den hvite bensinkanna og brannslokkeren!


Som nevnt er grønne planter hot hot hot, og store fikentrær og palmer sammen med små sukkulenter og andre grønne vekster er helt riktig å ha hjemme nå. Messen hadde fått masse grønne planter fra Plantasjen som pyntet opp Grieghallen.


Røft og søtt i skjønn forening.


Marmor, tre, gull, grønt - what's not to like?


De rå betongveggene i Grieghallen er stilige!

Bilder fra favorittbutikkene som hadde stands på messa viser jeg seinere.

//
I went to the interior fair in Bergen this year as well!
I have a lot of pictures I want to show you, so I have to do it in several posts.
I'll start with some snapshots from the styling of the fair, done by the talented duo Siw & Sølvberg.
The fair had a botanical theme, which could be seen around the area. Green plants and flowers all over the place!

2 kommentarer:

Kjempefine bilder! Det er en plus at det er mega bra belysning på hallen. Det var kjempe koselig å se deg igjen! ♡

Klem,
Vicky

Hei:)
Flotte bilder fra messen. Gleder meg til neste år:)

Fin fredag og god helg:)

Annelise

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)