3. juni 2013

Introducing Kay Arne

Jeg er hjemme etter ei heeelt fantastisk langhelg i København!
Før jeg rekker å blogge noe som helst om interiørbloggerne, shoppingen, hotellet, maten, goodiebags'a og byen må jeg introdusere dere for en ny venn.

Det hender jo man treffer noen i livet som får en ekstra stor plass i hjertet.
En du kanskje har sett på en stund, beundret litt på avstand og hatt lyst til å bli kjent med.
På turen var jeg så heldig å treffe en slik en, og det til og med på danskebåten.
Ja, det har vel skjedd før det, at blikk møtes og hjerter smelter sammen ved pengeautomatene
ute på bøljan blå. Eller på dansegolvet der 90-tallsmusikken gynger i takt med Skagerak.


Men nei, du fant ikke meg på hverken dansegolvet eller ved spilleautmatene. MIN lille store nye venn møtte jeg i taxfreebutikken. Til halv pris og med små skøyeraktige øyne og et underbitt som traff meg midt i magen hang han seg på meg og slapp ikke taket.

Kay Arne og meg. Meg og Kay Arne.


Kay Arne er oppkalt etter faren sin Kay Bojesen. Arne det har han fra.. tja, det bare passet så fint. 
Kay Lars hadde liksom ikke vært det helt samme.

Kay Arne er en liten skøyer, og det var ikke måte på hva han fant på da han var alene på hotellrommet.
Jeg kan jo skjønne at han kjedet seg litt mens vi var ute på shopping og middag, så å svinge seg i både klesstativet og taklampa var nok moro for han. Jeg har hørt rykter om at han var på nachspiel og dreiv med #apestreker også, men det vil han visst ikke fortelle noe om.


Kay Arne er allerede blitt en liten kjendis på Instagram, og flere damer har proklamert at han er den nye mannen i livet deres. Jeg skjønner damene godt, finnes det noe mer sjarmerende enn de lange armene ved siden av den søte kulemagen?


Kay Arne kommer nok ikke til å starte sin egen blogg, men jeg lover at han kommer innom her på besøk i blant. Enda oftere vil han nok dukke opp på Instagram, det er bare å søke opp hashtaggen #kayarne for å se hva han har drevet med i det siste.

Selv er jeg sliten, men veldig glad og lykkelig etter helga.
Mange fine inntrykk som synker inn i dag.
Mer fra denne kanten kommer, jeg skal bare få unna en hyttetur med jobben først ;)

//
Meet my new friend "Kay Arne".
I met him on my way to Copenhagen :)
Kay Arne is a naughty little monkey, and some of his monkey business can be found on Instagram on hashtag #kayarne

I had a wonderful trip to Copenhagen! More about that later ;)

13 kommentarer:

Hoho, ja det bar ein lekker liten sak du hadde fått inn i livet på danskebåten. Du kom riktig så heldig frå det møtet der! Me var på bloggtreff på Haugalandet og koste oss verre, fortsatt litt "høg" på livet etter helga eg også :-)

Klem Eli

Herlig og jeg har fått med meg alle de flotte bildene fra turen på ig :-) Søteste Kay Arne - gleder meg til å se mer av deg ;-)

Klem fra Vibeke

Nydelig type! Jeg har ledd meg skakk av instabildene dine i helga og gleder meg til å følge med på nye sprell ;)
Lina

Hahaha, #jegdævver av latter!

TAKKKKKK for hælja!!! :)

AH

Herlig!!
Jeg er avstanssforelsket jeg... har vært det veldig lenge ♥
Heldige du som fant ham til halv pris... jeg har ønsket meg til jul og bursdag, men her får jeg bare høre " gir ikke 1000 spenn for en ape ass" De skjønner det bare ikke, hehe:))

Har fulgt med på instagram ja, kulingen:)

Hihi, han er jo bare så søt! Takk for en super helg i Køben!
Klem,
AW

Hahahahahahaha! Pass deg, er nok mange damer som vil prøve seg på han der!

Så skjønn og uskyldig! ❤❤ Håper du koste deg ��

Han der er en skikkelig smårampete sjarmør ja!
Helt herlig, og jeg skal sjekke innom instagram for hans påfunn fremover, ingen tvil.

Jeg håper den høye kjekke fetter'n hans tar turen innom meg en gang.. Har ønsket meg av sjefen sjøl i mange år, men han er nok redd for konkurransen. Kan jo aldri vite hva en slik kjekkas kunne finne på mens sjefen er på fjellet eller i elvene!?
Nå er han overført til ønskeligte fra mine foreldre,- kanskje de skjønner det faktum at jeg faktisk trenger flere kjekke menn i mitt liv...? Hehe.

Ha en videre deilig junidag!
Klem fra Bartebyen :)

Haha! KayArne er dødskul!
Gleder meg til å se flere bilder fra Køben, leser rundtom at dere har hatt det helt fantastisk!!

Hei Ann Merete!!
Takk for en utrolig fin tur med dere!! Er veldig glad for å ha blitt kjent med deg, du er bare helskjønn og go'!! Håper vi kan treffes snart igjen - og Kay Arne! Morsom er du også…;)
Go' klem fra meg; ses på Insta!

♥Kay Arne.
Takk for en koselig tur, Ann Merete, håper vi sees!

hihi så herleg!

eg ønsker meg tvillingen til din Kay Arne ;)

glad for å ha møtt deg, og håpar me sjåast igjen!

-klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)