10. juni 2013

Bloggbliss i København - Del 2

Lørdagen kunne ikke startet bedre enn dette; utsikten fra hotellrommet klokka sju på morgenen! Det satte liksom standarden for dagen :)


Etter frokost på hotellet var vi invitert på velkomstbobler i suiten til Ann Helen og Solveig.

Vi fikk shoppingkart! Butikkene var klare med både goodiebags og rabatter!




Første stopp på shoppingturen var Dora. Her fikk vi goodiebag! Heldige altså :)

Tittei :)

I tillegg til Dora var vi innom Playtype, Liebe, Kaiku, Grønlykke, Stilleben, Illums Bolighus og HAY House. Sistnevnte var nok min favoritt!
Jeg tok visst ingen flere bilder på shoppingrunden siden hendene var opptatt av handleposer *kremt*. MEN: Hvis dere klikker dere inn på Norske Interiørblogger har de lenket til mange av de andre sine blogginnlegg med masse fine bilder.

Etter at vi hadde gått oss såre i beina og armene var blitt 20 cm lengre pga. alle handleposene fikk vi kastet oss i en taxi og var tilbake på hotellet - akkurat i tide til inspirasjon og foredrag!
På stolene ventet goodiebags som gjorde øyet stort og vått! Fy søren så heldige vi er!
Sjekk ut innlegg hos Med et lekent sinn her for å se innholdet.

Fineste Solveig

Linda Walsøe, gründer og designer fra Wik & Walsøe

Dagny Thurmann-Hoelseth - kreativ leder i Fargerike

Anne Vestad - redaktør i rom123 og Boligdrøm

I tillegg til disse fikk vi også høre fra
Tina Sand - agent i House Doctor og Nicholas Vahe
 Anniken Zahl Furunes - interiørfotograf
Linda Elmin - stylist og innehaver av hviit.no

Den nye kjolen (fra Lindex) hang klar på rommet, det var duket for fest!

Tone flyttet ut og Marthe (Marsipan og smilefjes) flyttet inn på hotellrommet. Gjett om jeg hadde gleda meg til å møte Marthe! Jeg har jo skrevet om henne på bloggen her før, og jeg fant ut at vi skulle til Køben begge to spurte jeg likesågodt om hun hadde lyst til å dele rom med meg!
Som opprinnelige Toten- og Hadelandsjenter, og med tanke på at vi har kjent hverandre gjennom blogging i 6-7 år, var jeg ikke redd for at vi ikke skulle finne tonen, men litt sommerfugler hadde jeg jo. Trengte ikke å ha det, for å si det sånn, vi kunne ha skravla hele natta om vi ikke hadde trengt litt søvn. Marthe, du er herlig!

Det var dekket opp til oss med buffet i Sky lounge!
Med egne bartendere var det ingen som tørstet...

Marthe var så tøff at hun holdt tale til oss om fornuft og følelser!


Dagen derpå var nok litt slitsom for både Ann Beate og Kay Arne ;)
Søndagen ble en rolig dag. Fullstappa kofferter og slitne bein gjorde at vi slappet av på takterrassen før vi dro til flyplassen.

Bilde fra lobbyen til hotellet.
"I loved to be there"

Såh... hva skal jeg oppsummere dette med?
Det kan sikkert høres ut som vi har vært høye på et eller annet, vi som har vært der.
Og det kan nok hende, men ikke på rusmidler. Vi ble høye på hverandre, for makan til fin gjeng! 
Det ER noe spesielt med interiørbloggere. Inkluderende, hyggelige, blide, morsomme, rause mennesker! (OK, litt høye på shopping og hotellet og København også da).

Takk til Ann Helen og Solveig som satte i stand dette til oss,
jeg gleder meg allerede til neste gang! ;)

//
More photos from Copenhagen.

2 kommentarer:

For noen herlige bilder som du har tatt! :)
Jeg digger bildet av deg og Marthe - Det er såå fint <3

Det var morsomt å reise på bloggtur med deg. Sees vi i Bergen til høsten kanskje?

Ha en fin-fin uke!
Klem fra Heidi

Åh, du er så HERLIG Ann Merete! Tusen takk for fine ord, jeg sier akkurat det samme om deg:-):-) Og jeg vil ikke at det skal slutte her, vi må jo sees igjen snart!

Har blitt lite blogglesing på meg i det siste (fint vær- nettid nedprioritert), så jeg er litt på etterskudd på blogginnleggene dine ser jeg.

Den kobberlysestaken var bare helt fantastisk fin! Bra kjøp! Hurra for fornuft som blir liggende igjen hjemme. Hadde det på samme måte selv, men heldigvis ble det ingen bomkjøp- kjempefornøyd med alt.

Ha en strålende dag venn:-)

Klem, klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)