12. juni 2013

Copper shopper


Ja, jeg er forelska. I kobber.
Jeg har litt dilla faktisk!


Da jeg var i København utnyttet jeg at fornuften var lagt igjen hjemme
og kjøpte meg Kubus i kobber fra byLassen.


 Sååå fin!


Det ble med enda noen ting i kobber hjem fra København,
det skal dere få se seinere en gang.
Liker du kobber?

//
I love copper!
In Copenhagen I bought this pretty candle holder from byLassen.
Some more things of copper actually went home with me,
but I'll show you that later.

3 kommentarer:

Vakre bilder:):)så nydelig lysestaken er i kobber, nå fikk jeg enda mer lyst på den:). Skjønner godt at fornuften ble lagt igjen hjemme. Køben har jo så altfor mange fine interiørbutikker å by på:):)

ps!! takk for tutorial photoshop tips på you tube,skal sjekkes ut:)

Klem:)

Ohhh, heldige deg!!
Den er så RÅÅÅFIIIN ♥

Heisan
Takk for sist!
Kubus-staken i kobber er fantastisk, nydelige bilder!
Fin kveld til deg!
Klem fra Kaspara

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)