15. januar 2013

St. Hanshaugen i januar

Noen bilder jeg tok med mobilen på en tur i iskald frisk luft i helga.
St. Hanshaugen ligger rett i nærheten og på toppen når solstrålene fram.
Jeg fant plutselig flere lerketrær oppå der, men alle konglene hang så høyt at
en trenger heisekran for å få tak i noen. 
Da får de henge der å være pene.


Bildene ble lagt ut på Instagram'en min også, du finner meg på @annmeretes
#sthanshaugen #vinter #kaldt #is #snø #lerketrær #oslo #norge


//
Some Instagram pictures from my walk in the neighborhood last weekend.

1 kommentarer:

Så fint bilde med lerketrær:) Min MAXkosing innebærer masse reising i inn og utland, elsker å reise;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)