10. januar 2012

Skull

Jeg er fascinert av hodeskalletrenden i interiøret!

Det er flere ting jeg ønsker meg som enten har hodeskalleform eller har print av en skalle. Disse telysestakene fra Kosta Boda liker jeg, og jeg har funnet ut at de selges på Tilbords (håper jeg da! Ellers kan de kanskje bestilles...?). Jeg var så heldig å få gavekort på Tilbords til bursdagen min i sommer, så kanskje det skal brukes på et par sånne? De koster 249 SEK.




Et par andre hodeskalleting jeg har lyst på!
Denne i porselen fra italienske Seletti.
Bare fordi den er så kul!


Sofapute som selges hos Bolina.no (men som er så altfor dyr...)

Noen flere som liker denne trenden?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)