24. januar 2012

DIY - POLKAlove - sirkler i mange farger

Fjeldborg skrev for noen dager siden om POLKAlove, fargerike sirkler laget som veggklistremerker. Først i natt (eller rett før jeg sovnet i går) kom jeg plutselig på hva jeg kunne bruke fargeprøvene jeg har plukket med meg fra diverse malebutikker i det siste; mine egne POLKAloves!

I dag så jeg at både Elle Decoration, Norske Interiørblogger og Ifra Lahell hadde skrevet om de fargerike klistremerkene, så da måtte jeg forte meg hjem og gjøre noe med ideen min!

Man tager noen fargeprøver fra en malebutikk


En sirkel man kan tegne rundt, f.eks. lokket til Omega 3-boksen


Så tegner og klipper man, og til slutt tar man f.eks. dobbeltsidig tape bak og limer opp sirklene der man har lyst. På kjøleskapet for eksempel...



Man kan også ramme dem inn, det er nok løsningen jeg går for.


8 kommentarer:

Du det var jo helt genialt! Tror nesten jeg skal avbestille ordren og spare de 200 kr :)

Utrolig kult! Jeg er imponert og kreativitet og gjennomførelse. Du er flink!

Genialt, enkelt og kreativt! Mulig jeg må la meg inspirere veldig av denne!! :) Takk for tips! Glad jeg kom inn på bloggen din - så herlig den er - elsker fargene!
Klem fra Kikki

Det var jo supersmart! Selv har jeg laget regndråper av fargeprøver, men det hadde ikke falt meg inn at det gikk an å lage sirkler også, hihi. Takk for tips!

Henriette: Det synes jeg du skal gjøre ;) Gratis er jo tross alt best, og å utfolde seg kreativt samtidig gjør det jo enda bedre! :)

Kikki: Tusen takk for fine ord! Moro at jeg kan inspirere andre :)

Høytrykk: Jeg føler meg inspirert av fine regndråper! Ikke sikkert jeg hadde kommet på dette hvis det ikke var for dem :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)