7. september 2013

Mykje lys og myke pledd - septemberutfordring hos NIB

Septemberutfordringen hos Norske Interiørblogger heter "Mykje lys og myke pledd". (Takk for at jeg har hatt Åge Aleksandersen på hjernen den siste uka, haha!) Nå vil de se hva som skaper god stemning i september hos oss, høstmåneden vi har kommet inn i.

Høsten for meg kan være puter, saueskinn, god te, levende lys, peiskos og ei god bok!
Det kan også være regnvær, våte sko og maskara utover hele ansiktet, men det skulle vi ikke snakke om nå....;)

Heldigvis (får en vel si) er det litt for tidlig å fyre i peisen, men noen tente kubbelys setter jo stemningen. Fordelen med å ikke fyre i peisen er jo at jeg kan stæsje på med litt pynt rundt, uten at det utgjør noen brannfare.

Her er bidraget mitt til septemberutfordringen hos NIB og med disse bildene vil jeg også være med på Interiør og Boligmessens stylingkonkurranse der temaet er botanikk.

Begge putene har mamma strikket til meg



Tekanne fra Eva Solo som jeg vant i giveaway hos Stylizimo.
Glass fra goodiebag jeg fikk på #bloggbliss.
House Doctor-boks kjøpt hos Alle tiders hjem.

Bilde/plakat kjøpt hos Kaiku i København
Fjær fra Kremmerhuset
Marmorlysestake - premie jeg fikk for å gå skirenn da jeg var i barneskolealder! :-D
Kobber-kopper fra Kaiku
Liten vase/lysestake fra loppis
Stor vase/lysestake fra Skeidar



Klikk her for å se alle de fine bidragene som har kommet inn!

//
With these pictures I participate in the September photo challenge at "Norske Interiørblogger" and the speedstyling contest at the Norwegian interior trade.

14 kommentarer:

Det så ordentlig cozy og innbydende ut;)
Både lekkert og veldig koselig, og ordentlig høststemning;)

-malla/ElleVillaMalla-

Så fint bidrag :-) Ser du har lagt din elsk på fine teglass du også ;-)

Klem Merete :)

Så herlig stemning:))
Skikkelig go'følelse ♥

Såå fint!! Kunne lagt meg rett ned der og bare chilla'n :)

Nydelig Ann-Merete! Skikkelig høstkos :)
Lina

Herlig bilde! Hva slags mønster har moren din brukt for å strikke den lysegrå puta? Hilsen Tonje

Fiiiiint!!!! Og putene var bare fantastiske! :)
Lykke til og en fin, ny uke til deg!
Klem fra Carina

Knallfint! Løper til bestemor å spør om hun vil strikke til meg og :)
Lykke til flinke du :)
Klem Diana

Kjempe koselig du har det!

Sååå fint hos deg altså :)

Ønsker deg en fin ukesstart:)
klemklem
-Maia

jeg får lyst å besøke deg!!
klem

Gratulerer med ny leilighet Ann Merete! Fantastisk fint du har det! Så morsomt å lese innleggene dine. masse inspirasjon og ideer! keep it up! :)
God Søndag!

Takk for at du bidro i NIB-konkurransen vi sponset. Fine bilder!

PS: Beklager at vi er så sene med å takke.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)