28. september 2013

DIY - Papirbokstaver med 3D-effekt

Har du vært innom nettsiden Mr. Printables før?
Der får du mange maler du kan printe ut helt gratis!
Alt fra morsomme papirdukker, halloween-masker, plakater, kalendere osv.

Mye av det passer nok best for barn, men innimellom finner man noe vi uten barn kan ha glede av også! Som disse bokstavene man kan brette og lage i 3D-effekt!

Sjekk her for å se fremgangsmåte og laste ned maler du kan printe ut.


//
Have you checked out Mr. Printables yet? A page with free printable templates!
Paper dolls, calendars, party masks or this cool 3D alphabet - and much more - for free!
Take a look here for more.

3 kommentarer:

Takk for tips, søta!

Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

Stor klem

Der har eg aldri vore før! Takk for tipset :D Eg er ny inne på bloggen din, men det blir nok ikkje lenge til neste besøk ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)