19. september 2013

Blogganbefaling: DIY bazar

Den ultrakreative dama Vibeke med bloggen Interiørbazar har startet en DIY-blogg der hun samler ideer og gjør det selv-prosjekter. På DIY bazar kan alle bloggere som har lyst til å bidra med prosjekter de har gjort selv, sende Vibeke en e-post med blogglogo og lenke til prosjektet - så legger hun det ut! Sjekk her for mer info rundt hvor du kan sende dette.
(DIY står forresten for Do It Yourself, om du skulle lure) :)



Selv har jeg bidratt med noen prosjekter, og det er veldig gøy å ha fått sin egen kategori! Her kan du se mine DIY-tips.

Jeg kjenner at høsten inspirerer til å starte opp igjen med hobbyprosjekter som ble lagt på is denne flyttesommeren. Når jeg kommer enda litt mer i orden på kontorplassen min skal jeg nok finne fram både det ene og det andre fra forsømte esker. Det er noe med å ha overskudd til å være kreativ når man har ti tusen andre ting på to do-lista - for det TAR tid å komme seg i orden!
Håper å kunne dele flere egne prosjekter og andre gode ideer her på bloggen utover høsten, men så lenge kan du jo ta deg en tur til DIY-bazar og bli inspirert!

//
The super creative lady Vibeke (Interiørbazar) has started a new DIY blog; DIY bazar!
She wants to share all good and creative ideas that she and other bloggers have, and if you send her your blog logo and links to your projects she will publish it on this blog.
The blog is categorized, and my projects can be found here :)

2 kommentarer:

Du altså! Så utrolig gøy og snilt av deg å komme med en anbefaling!
Tusen tusen takk! Takker og bukker og gleder meg masse til å se flere herlige DIY fra deg flinke :-)
Nyt dagen!
klem Vibeke

Så spennende, gleder meg til å sjekke det ut!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)