18. september 2013

Kremmerhuset-wanties

Kremmerhuset har altså såå mye fint i butikkene nå! Og det bare renner på med nyheter hele tiden!
Jeg er Kremmerhuset-fan og har tatt meg en runde i nettbutikken, lånt noen bilder og laget en liten ønskeliste-kollasje! (Ingen sponsing her, bare pure love)! 

Det er litt farlig å innrede ny leilighet, for det er altfor mye man får lyst på!
Dessuten har Kremmerhuset åpnet en butikk rett ved siden av der jeg jobber... *farligt farligt, men herligt herligt*! ;)

Kremmerhuset-bloggen oppdateres det stadig vekk med bilder av alt det nye som kommer, ta en titt selv!

//
My wish list in the Norwegian interior shop Kremmerhuset

5 kommentarer:

Åi, åi, åi - her var det mye fint, Ann Merete! Herlig!

Som gammel kremmermus varmer dette mitt hjerte ;-) Og det var jo sååå mye fint her! Elsker det hodet altså, det skulle jeg gjerne hatt. Og bildet. Og lunsjbrettet. Ja, det meste egentlig ;-) Ha en strålende dag, fina!

Heisan Ann Merete
På Kremmerhuset er det alltid noe som frister! Tror aldri jeg har vært inne i en kremmerhus-butikk og tenkt at nei, nå var det ikke noe fint her. Jeg tar gjerne brettet, verdenskartet og bartekoppen jeg. Ha en finfin dag!
Klem fra Kaspara

Hei
De har mye fint der!
Og det var mange spennende favoritter du viser her, synes jeg.
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

Nesten litt skummelt med slike favorittbutikker for nærme... Min favorittbutikk skal endelig åpne her i byen, osm jeg skrev om forrige uke. Min første reaksjon var "YAY!!!!!", min neste var "oi, dette blir dyrt..."
Har forresten endelig fått lagt meg til som følger!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)