3. september 2013

#streetart of Oslo

Jeg har en liten greie for streeart, eller gatekunst, jeg ser på min vei gjennom Oslo.
Spesielt ord og setninger som får meg til å tenke er ekstra fint - digger det!

Mobilen er jo aldri langt unna slik at jeg får tatt bilde av kunsten jeg liker aller best,
så her kommer det mange fine - de fleste fra Grünerløkka!

Waldemar Thranes gate, St. Hanshaugen

Blå, Grünerløkka


Fossveien, Grünerløkka

Søndre gate, Nedre Grünerløkka

Wilses gate, Fredensborg

Valdresgate, Øvre Grünerløkka

Øvrefoss / Markveien, Grünerløkka

Øvrefoss, Grünerløkka


Øvrefoss, Grünerløkka

//
I love to capture streetart with my camera, here are som favourites from the streets of Oslo.

1 kommentarer:

Elsker streetart, takk for at du deler :) Og ikke minst; tusen takk for fine ord inne hos Maia!
Klem L

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)