1. september 2013

Glimt fra august

Kabooom så var sommer'n over! Liker ikke og liker på en gang - hvis det går an?
September kalles jo høstmåned, og det er jo unektelig et litt skarpere og kaldere drag i lufta nå. Høsten er jo på en måte en ny start, og det ønskes alltid velkommen.
Før jeg går i høstmodus mimrer jeg litt om august og viser dere noen glimt fra Instagram'en min fra måneden som gikk.
 
Øverste rad:
Glimt fra kontorpulten min. Lover å vise mer her, bare jeg får disse hyllene jeg venter på...
Gatekunst på Grünerløkka. Masse fint å ta bilde av når man har fått ny vei til jobb!
Litt tidlig å fyre i peisen, men stearinlys lyser opp regnfulle kvelder.
En liten fin gutt jeg fotograferte i sommer.

Rad 2:
Kunsthøgskolen i Oslo / Gamle Seilduksfabrikken
Posering i speilet
Bloggtreff hos Alle Tiders Hjem
Skoskapene i gangen

Rad 3:
Fine gerbera-blomster
Selfie - med ny sveis!
Mer gatekunst på Grünerløkka, Øvre Foss er ei fin gate med kloke ord på veggene :)
Sniktitt på ny sofa!

Rad 4:
Kay Arne fikk plutselig disse fire på besøk! Hva er det han har drevet med?
Feiret bursdagen til fine Ann-Beate/Med et lekent sinn
Ny lampe er hengt opp - foreløpig uten strøm
Gårsdagens stuefotografering


I dag samler jeg energi for å dra på jobb i morgen. Kjenner at formen eeeegentlig ikke er helt på plass, men jeg gidder ikke å styre med sykemelding heller.. Jeg lurer på om det er positivt eller negativt å ta en tur ut i sola som skinner over Oslo i dag? Det kan vel ikke skade heller? En liten tur rundt i det nye nabolaget tror jeg det må bli - med skjerf i halsen og solbriller på nesa.
 
Håper alle har en fin søndag og at september blir en bra måned!

//
Some glimps from August... fall is comming and I both like and dislike it.

1 kommentarer:

Flotte bilder fra en flott måned:)
August har jo bare vært helt fantastisk!!

Ikke sant lampene inne hos meg var kule... jeg skal ha den mellomste med fjær på, kunne egentlig tenkt meg den aller største, men må begrense meg, soverommet vårt er så lite, hehe:))

Ha en fin fin kveld!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)