2. oktober 2013

Som tenkt, så gjort

I et tidligere innlegg skrev jeg om det nye fargekartet til Jotun Lady og spesielt én av fargene jeg likte veldig godt; 5180 Oslo. Jeg tenkte at denne fargen ville bli flott på den stueveggen der pianoet skal stå, og som tenkt, så gjort. Nå er veggen i stua malt og jeg er kjempefornøyd!


Et stilleben med testing av interiøret jeg ser for meg ved denne veggen stod her før pianoet kom i dag. Det har jeg arvet fra besteforeldrene mine og det er både nostalgisk og stilig der det står nå.
Nye bilder kommer selvfølgelig når jeg har fått alt på plass på veggen :)

På bildet:
Bord og vindunk fra loppemarked, teppe, "byste" og sauehode (ikke ekte) fra Kremmerhuset, kubus i kobber fra byLassen, vase i kobber fra Keisernes Nye, plante og potte fra IKEA.

//
I wrote about this new color I wanted to try on our living room wall! Now the painting is done and I really like it! I'm going to have my piano here, and will show you more when everything is ready!

6 kommentarer:

Gleder meg til nye bilder! Den farge er dypt og nydelig. Skal kjøpe teppe i morgen!!!

Klem,
Vicky

Jeg var på fargehandelen idag, og sjekket ut fargen mot de andre jeg har her i stua. Enden på visa ble at jeg har bestemt meg for den, hi hi... Takk for inspirasjonen, søta! :)
Klem Carina

Veldig fint med slike mørke, dype farger mot stukkatur. Da kommer stukkaturen så godt frem! Gøy når ting faller på plass i ny leilighet!

Du har det så lekkert!
Fliiink!

Det ble så fint! Herlig farge! Og nå kan du få utløp for din indre Elton John eller hvem det nå er du er bak pianoet ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)