3. desember 2014

Tredje [brette stjerner]

Tredje desember.
Stjernekunsten glemmes fra år til år.
Til nå har jeg klart én stjerne per tredje jeg har prøvd meg på.
Ingen god uttelling altså og jeg vet ikke helt hva jeg gjør feil.
Men jeg gir ikke opp, stjernelageret skal fylles opp litt og litt for hvert år.
Jeg har til og med eksperimentert litt med flerfargede.

Her ser du en dansk video som viser hvordan disse stjernene brettes!



//
Third.
I forget how I make these German stars from one year to another.
But I'm not giving up! I will make some stars every year!
I've even tried some multicolored ones!

1 kommentarer:

Jeg fiksa også denne brettinga for noen års siden, etter å ha øvd et år, men nå har jeg visst glemt kunsten igjen. Prøver meg sikkert på litt bretting en av de nærmeste dagene. YouTube er gull.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)