29. november 2014

Adventsstaken

Det er dagen før det første lyset skal tennes,
og ennå har jeg ikke noen adventsstake klar.
Den på bildet lagde jeg jo til fotoshooten i oktober, og i mangel på frisk granbar er jeg litt i ørska på hva jeg skal finne på. Jeg tenker nok at det kommer til å bli bra uansett, og det er vel ingen som bryr seg om ikke alt er klart i morgen tidlig? Jeg vet ikke om jeg har noen passende stearinlys en gang.. :-D
Så nei, vi interiørbloggere har ikke alt på stell alltid, selv om det kan se sånn ut...

Nå setter jeg straks snuta mot mitt første FABKOS-treff, så da blir det alt annet en adventsforberedelser i kveld. Gleder meg til shopping hos Frøken Rosa, bobler, latter og god middag som Fabelaktige Maia har stelt i stand!

Ha en god lørdag fine dere!
 

1 kommentarer:

Fin!
Her ble kubusen det naturlige adventsstakevalget ja:)
Og en i kobber på kjøkkenet - så kos med denne tiden!

Håper dere kosa dere på treff ♡

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)