2. april 2014

Forandring fryder - svart hvit stue

Svart, hvitt, tre og kobber! Oj!
Forandring fryder, men ble det til det bedre?
Vel, jeg lover dere at det fargerike bildet over spisebordet ikke er tatt ned for godt, 
det hviler bare litt på gulvet akkurat nå.

Jeg måtte bare prøve meg på et litt annet uttrykk mens jeg var i gang med stylingen forrige helg.
Det er jo gøy å prøve seg på litt forskjellige stiler, 
og denne er jo ganske ulik meg - uten noen særlige farger utenom den grønne planta i vinduet! 
Ja, også kobber, da.




  Ulikt mange andre interiørinteresserte, bytter jeg ikke ut pynten og interiøret så ofte.
Finner jeg et uttrykk jeg liker, beholder jeg det gjerne.
Men plutselig får jeg jo ånden over meg, og da må noe nytt prøves ut (med ting jeg har fra før som regel).

Jeg må innrømme at akkurat dette blir en smule sterilt for meg, for selv om jeg virkelig elsker bilder med svart/hvitt interiør, kan jeg ikke ha det hjemme selv.

Det som forøvrig ikke synes på bildene er jo at det fortsatt er masse farger i stua, sofaputer, pyntegjenstander og bøker ikke minst!
Bildet  og fargene skal nok uansett opp igjen ganske fort, tel helga kanskje!



Stor plakat: Creativity - Ylva Skarp, liten plakat: Triangles Yellow - Kristina Krogh, geometrisk vase: Geometry 4 - Ferm Living, hvit vase: Åhlens, apekatten Kay Arne: Kay Bojesen, lysestake: Kubus - byLassen, sopp: Funghi - Tine Find, lampe: Copper shade - Tom Dixon, bord: arvet
 
//
I'm experimenting with a new styling in our living room!
The colorful photo art is currently resting on the floor,
but I don't think it takes long before it's back on the wall!
It's just fun to try out new things,
and as much as I like this black and white style on photos,
it's not a stayer in my home.
I need colors! :)

6 kommentarer:

Fint så absolutt, men synes det var MYE finere før med farger og mer personlighet! Synes det er så mange med svart/ hvitt og kobber i disse dager! Det er absolutt lekkert men litt kjedelig når så mange blir så like! Veldig enig med at deg at variasjon og ulik styling er gøy, og jeg heller ikke den som bytter ut interiøret hele tiden men heller bytter litt plass i huset! Nyt sola og Oslo;)

Svart hvitt er lekkert, men jeg syns det er enda lekrere og varme opp med litt kobber, akkurat slik du har gjort:)) Fiiiint ♥

Samme her, det er ikke ofte det skjer endringer hjemme. Ting står stort sett på samme plassen. Men akkurat nå er de fleste flater kraftig ryddet. Blir for mange ting etter hvert, og nå trengte vi det litt ryddigere og enklere.
Syns helt klart det er finere med det fargerike maleriet. De bildene ble for puslete... Og det maleriet er jo så flott! Men gøy å prøve noe nytt selv om det ikke funket, dette innlegget er faktisk ganske likt mitt siste innlegg.

Jeg synes dette var kjempe fint - rent og lekkert!
Ønsker deg en nydelig torsdag. Klem fra Monica.

Så fint, rent og enkelt :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg :)

Fint. Likte veldig godt lampa i kobber. Den var prikken over i'en i det rommet. :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)