24. november 2013

Snikjulifisering

Litt tidlig er det, men i morgen er det bare én måned til jul og da er det faktisk lov å snikinnføre litt julepynt her. Litt forsiktig helt i starten, med svart, hvitt og naturelementer. Og så kvisten med de røde bærene. Sikkert veldig julete for mange, bare en tjuvstart her. Det julerøde, gullet og dilldallet skal jeg nok vente litt med.

Og så er det så koselig med et litt julepyntet hjem, for i dag får jeg besøk av noen fine venninner på førjulskos/juleverksted! Risengrynsgrøten står og putrer i kjelen, mandelen skal snart oppi og mandarinene er på bordet. Jeg elsker denne førjulstida!





//
I've started to decorate for Christmas... just a little bit! You know, tomorrow we're only 1 month away from Christmas Eve?! I love this weeks before the hollidays!

5 kommentarer:

Så KOSELIG!!
Og jeg digger lampen over bordet... dåååån ♥

Førjulstida er den beste.
Forventninger og gleden med å pynt litt og litt.
Vennlig hilsen Marit

Så vakkert !
Fineste tiden er nå :)

Liker veldig :-)

God tirsdagskveld.
Klem fra Monica.

Hei! Jeg har nylig oppdaget bloggen din og synes den er veldig inspirerende! :) Bildet du har over kjøkkenbordet er så tøft; jeg leste et annet sted på bloggen din at du har fotografert gatekunst på Grünerløkka, for deretter å lime det på et lerret kjøpt på Søstrene Grene; virkelig en god idè! Jeg er glad i å fotografere og har lyst til å gjøre noe lignende selv; kan jeg spørre hva slags lim du brukte da du limte på bildet? Jeg vil jo at det skal se pent ut, uten "bulker". Mvh Line

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)