6. august 2013

Kveldsmat med det lille ekstra


Kveldsmat er noe jeg alltid må ha i meg. Blir så innmari sulten på natta hvis ikke.
Som regel går det i et hardkokt egg eller to, eller knekkebrød med noe pålegg.
I dag fikk jeg plutselig ånden over meg og laget luksuskvelds!


Jeg var så heldig å få syltetøy med pasjonsfrukt og kokos fra Nicolas Vahé i goodiebagen på bloggbliss i København, og har ikke åpnet glasset før denne uka. Jeg er faktisk hverken særlig glad i kokos eller pasjonsfrukt, men dette syltetøyet oppå brie og knekkebrød var faktisk ikke så verst :)
Alle skryter jo sånn av produktene fra Nicolas Vahé - selv er jeg frøken supertreg og har ikke prøvd noe som helst derfra ennå - før nå.

Sammen med te fra Pukka med honning fra Granit oppi (honning med sitronsmak = mmm!) ble det nammenam! Jeg har troen på at honning kan hjelpe til med å holde immunforsvaret litt på plass og liker godt å ha det oppi te.

Teen ble forresten servert til meg selv i kopp fra eva solo som jeg fikk fra søte venner til bursdagen min :)


Kall det gjerne en liten feiring, for i kveld pakket jeg opp noen av de aller siste flytteeskene her!
Har _ så _ mye _ nips!
Alt er ikke plassert der det skal ennå, i mangel på noen hyller og skap, men jeg begynner å se en slags ende på visa. Flytting altså, lenge til jeg skal gjøre det igjen!

//
I made myself what I would call a luxury meal for supper this evening.
Crackers with brie cheese and jam with passion and coconut from Nicolas Vahé.
Add some tea from Pukka and a spoon of honey (with lemon taste!) in a nice new cup and eat.
Yummi!
I'm starting to see an end to this moving chaos btw! Moving is sooooo tiresome!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)