17. juli 2013

Flyttekaos og interiørsavn


Vi lever i flyttekaos om dagen!
Interiørsavnet meldte seg veldig i går og jeg var bare nødt til å lage en liten styling av ting jeg hadde tilgjengelig oppe i den nye leiligheten. (Bilde fra mobilen).
Vi har ikke flyttet så mange ting dit ennå, men disse godbitene ligger ihvertfall og venter på sin rettmessige plass.

Puff fra Kremmerhuset, Tom Dixon Copper Shade-lampe, pute fra HAY, Calendone evighetskalender (kjøpt hos HAY), bord fra loppis.

Ellers har vi malt kontor og soverom, vært mange turer på IKEA, skrudd opp kontorpulter, garderobeskap og andre skap... og pakket og flyttet en del esker.
Fortsatt masse igjen å pakke, men vi nærmer oss!

Gleder meg såå til å komme på plass!

//
We're living in chaos these days!
Moving to a new appartment certainly creates some mess...
I missed interior and styling so much yesterday, that I just had to put up this little styling with things I had in hand. We haven't moved a lot of stuff to the new place yet, but these items are there, just waiting to find their new spot!

We've painted the bedrom and home office, went to IKEA several times, put up cabinets and other stuff, packed and moved some boxes.. and still there is a lot to do!

I'm so much looking forward to be done!

3 kommentarer:

Heia, heia, heia! Det er så deilig når dere kommer i mål! :)

Heisan Ann Merete
Åhhhh, Tom Dixon-lampa er min store lampedrøm, såååå lekker! Liker så godt evighetskalenderen også som jeg har en litt mindre utgave av i sort.
Det kommer til å bli knallfint hos dere!
Glade sommerdager til deg!
Klem fra Kaspara

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)