11. februar 2013

Litt mer Emilie

Et større utsnitt av bildet jeg viste her om dagen.
For de som er interesserte i redigering, jeg har brukt noen teknikker på bildet.
Hele bildet er gjort lysere, i tilleg har ansiktet fått litt smooth, øynene gjort skarpere og noen småting er retusjert. Men ikke veldig mye, for denne vakre jenta trenger ikke redigeres!

Hvis du lurer på hvordan du redigerer ting, er et hot tips å søke på YouTube! Der ligger det masse videoer med beskrivelser på hvordan man bruker Photoshop.


//
I love my niece!

2 kommentarer:

Hun er så vakker!

Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

klem
-Maia

For en nyyyydelig frøken!!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)