5. september 2012

I vinduet mot nord

Lillelørdag allerede!

I dag deler jeg noen flere bilder fra stua vår.
Fra vinduet mot nord.
En tur gjennom Torggata endte opp i ny hvit vase fra Åhlens og eukalyptusgreiner fra en blomsterbutikk.
Vakker plante som i tillegg til flott utseende lukter godt!


Gardin fra Home&Cottage
Ramme fra IKEA
Print fra nettet
Lyslykt fra Kremmerhuset




If you think it's that simple, then do it yourself.



//
Pictures from our living room and our window. I bought a new vase and some eucalyptus, it smells nice! New curtain from Home&Cottage.

4 kommentarer:

Så fine bilder! Eukalyptus har jeg aldri hatt før, men det er jammen fint.

Så fint du har det i vinduet.
Lekkert med eukaluptus - men vanskelig å stave merker jeg hihi.

Fin kveld til deg!
- AC

Kjempefint! Lukter den veldig godt? Kunne godt tenkt meg en selv, jeg.
Ville bare si at du har fått en ny følger:-)

Klem

Miriam Lilliana: Hei! Den lukter godt, men kjenner det nok kanskje best når man er i nærheten av den :) Hyggelig med ny følger, velkommen skal du være! :) Klem!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)