7. juni 2012

DIY - Lyspærevaser

Ødelagte lyspærer trenger ikke å gå i søpla, det har jeg vist i et innlegg før: DIY Betongknagger
Her kommer et annet bruksområde; små søte vaser til fine sommerblomster!

Du trenger:
Brukte lyspærer
Tang eller metallsag
Noe å lage hull med (bor kanskje?)
Hyssing / ståltråd / noe å henge i
Evt. et slags stativ å sette i
Blomster (ta deg en tur ut i den fine naturen)

Sånn gjør du det:
Fjern enden av sokkelen med tang eller sag.
Lag hull til å tre tråd gjennom, evt. bind tråd rundt sokkelen.
Heng opp.
Putt oppi vann og blomster.

Lurer på om det ikke snart går noen lyspærer hos oss snart?






4 kommentarer:

Wow!!!
Så utrolig kult!
Genial idé!!!!
Dette må nok prøves ut!!!!!
Ha en strålende torsdag!
Klem fra Julie :-)

Slike er så søte.

Fin kveld til deg!
- AC

Disse var fine! Takk som deler : )

Så gøy du og skal til Bergen, det blir koselig å treffes der.
Jeg reiser allerede på torsdag, tar langhelg med mann og barn
på tur. Kenneth har barna på lørdag mens jeg koser meg på messe -
og muligens fredag kveld óg hvis det blir noe treff da..
Vet det er flere som reiser fredag og da kan man jo treffes
kvelden før óg!

..desverre ingen markise på takterrassen, men en gedigen parasoll : )
Dekker ikke godt nok til at alt kan stå ute til enhver tid, men blir
vi plutselig overrassket av regn går det greit.

Fin fredag til deg og i finværet!
Klem Elisabeth : )

Utrolig stilig og inspirerende! :)

Ha en fortsatt fin søndag!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)