20. april 2012

Finaleplass hos Norske Interiørblogger!

I meget godt selskap og med harde konkurrenter har Fargerike og Norske Interiørblogger (NiB) plukket ut mitt bidrag i månedens fotokonkurranse for april som en av fem finalister (blant nesten 250 bidrag)! Temaet var "Colour addict" og jeg valgte å vise fram bilder av den nye tapeten på kjøkkenet vårt!

Jeg er så utrolig stolt og glad, jeg har faktisk nesten ikke sovet i natt - så oppspilt ble jeg da jeg så de gode nyhetene i går! Kommentarene jeg har fått fra dommerne i Fargerike-juryen er helt overveldende fine, jeg blir helt rørt!

Som sagt er jeg i meget godt selskap og konkurransen blir nok hard, jeg håper at de som liker bidraget mitt best har lyst til å stemme på meg! Ta en titt her for å avgi en stemme :)







12 kommentarer:

Åh, det er mine favorittfarger også, jeg har teppe+sofa i de fargene hjemme :) Kjempefint!

-Lene

How beautiful texture design is.
The color is too lovely and
the watch and beautiful butterfly frame
are making it priceless.
Actual Exams

Hei! Grattis med finaleplass til deg og! Dette er så moro! tenk at vi er blant 5 av 248! Gosh :) Ha en fortsatt fin dag! KLEM,R.

Grattis med finaleplass.
Liker veldig godt fargene i ditt bilde.

Men jeg lurer på en ting, du skriver at klokken er kjøpt på Søstrene Grene. Er det lenge siden og kan du si i hvilken butikk?

Lykke til videre!

mvh
Aina BN

Gratulerer så mye med finaleplass! Kos deg med den gode følelsen i helgen. :)

Gratulerer så mye med finaleplassen.
Så herlig!
Har såklart stemt på deg:)

Fin fredag til deg!
- AC

Gratulerer så masse. Har stemt på deg:)

Tusen takk alle dere søte snille! Dette er så spennende og stor stas!!

Aina BN: Det begynner å bli en stund siden klokka ble kjøpt, tror det må være noen måneder - jeg har hatt den liggende en stund før den kom opp på veggen. Kjøpte den hos Søstrene Grene i Oslo Sentrum, men jeg vet ikke om de har den inne nå. Spørs kanskje litt, siden det virker som de bytter ut varelageret sitt ganske ofte. Jeg har ikke vært innom der på en stund, men kan gi beskjed om jeg ser den neste gang jeg stikker innom!

Hei
Gratulerer så mye med finaleplassen. Så fortjent! Nydelig bilde! En stemme er gitt:) Håper du kommer langt i finalen!

Tusen takk for kommentaren hos meg. La deg i bloggrullen min nå, slik at jeg finner deg igjen:)

Klem Tonje

Hei! Flotte bilder :) Har du sagt noe om hvor tapeten kommer fra? Den kunne jeg godt tenke meg!

Anne Line: Hei! Tusen takk for det :) Tapeten er fra inreda.com :)

Tusen takk for det og gratulerer med 3.-plassen! Stemte på deg ;-)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)