20. januar 2014

DIY - Normann Copenhagen-vase

Jeg synes Agnes-vasene fra Normann Copenhagen er så kule, men på grunn av shoppestopp får jeg jo ikke kjøpt en. Så da ble jeg likesågodt hermegås og laget en lignende selv! Jeg brukte en gammel hvit blomsterpotte fra IKEA som jeg malte på med acrylmaling fra Søstrene Grene. Det tok tre minutter! Voila, min egen liksom-Normann Copenhagen! 


//
I really like the Agnes vase from Normann Copenhagen, but since my shopping budget has stopped I had to be a copycat and make one myself! With an old flowerpot from IKEA and som acryl paint it took only three minutes!

6 kommentarer:

Wow så flink du er, å så billig dette ble.....!!!!! Kjempe kul, akkurat som originalen;) ha en fin ny uke, klem Ann Elin

Så kul, denne likte jeg!! Kanksje jeg må prøve på noe tilsvarende? :-)
Takk for masse DIY- inspirasjon, det trengte jeg! Fantastisk blogg du har, du lyste virkelig opp en litt kjip mandag :-D

Klemmer, Rosa

Ah, fantastisk. Det er jo ikke noe som er mer gøy enn når man klarer å få til slike DIY prosjekter som blir så vakre, og som samtidig er bra for lommeboka. Jeg sier bare keep them coming :) Takk for inspirasjon!

Du er jo helt rå, den shoppestoppen blir ikke noe stress for deg! Takk for kommentar inne hos meg, jeg håper ikke du følger for nøye med meg på pinterest for da kan jo diy-innleggene bli litt kjedelige for deg. Men jeg prøver stort sett å dele ting før jeg pinner dem da, eller velge blandt de eldste pinnene sånn at det ikke blir dobbelt opp tipsing ;)

Du kan det, altså! Denne ble jo bare superstilig!!
Takk for fine ord hos meg.
Ja, det er i alle fall ikke enkelt når man ikke er lykkelig å framstå som lykkelig, og du har rett at det kan være viktig å vise hva en føler også, men samtidig tror jeg at det kan hjelpe på lykkefølelsen hvis en har en litt tung dag å framstå som lykkelig, for kanskje vil det påvirke dagen og gjøre den bedre?
Fin kveld til deg
Klem Tonje

Det ble jo superfint !
Takk for tips :)
Fin dag til deg .
Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)