22. januar 2014

Trend alert: Dusty pink

Det er rart med de trendene, de setter seg på et vis fast på netthinna og jo mer man ser det - jo mer liker man det! Som en sang man hører, som man liker bedre og bedre for hver gang man hører den! Slik er det med dusrosa for meg nå.

Noen har jo hatt denne litt støvete rosafargen i interiøret sitt lenge, andre har som meg begynt å få øynene opp for den nå. Og nå ser jeg fargen i flere og flere bilder både på blogger og Instagram!

Som med så mye annet kommer dette til å bli nok en avstandsforelskelse for meg, for her kommer det nok ikke så mye rosa inn i interiøret. Jeg vet om en som ikke hadde blitt særlig fornøyd da ;)

Jeg har leita litt rundt på Pinterest etter inspirasjonsbilder, og jeg fant jeg fant! Denne fargen er spesielt fin sammen med kobber, synes jeg. Og marmor... Den kommer i litt forskjellige nyanser, og jeg synes også den som heller over mot fersken er fin! Det nederste bildet har jeg postet før, jeg har så lyst på den stolen! Det kan nok hende den en vakker dag flytter inn - samme hva noen måtte mene om fargen.

Enn så lenge skal jeg la øynene hvile på disse fine bildene...










 
//
I found some inspiration photos on Pinterest, and the common theme is dusty pink! This color is comming more and more in interiors now, and I really like it! However, I am not adopting this trend as my better half is not too fond of pink... but to look at nice pictures is certainly allowed! :-D

4 kommentarer:

En nydelig farge, og den passer perfekt med kobber og marmor:)
Ikke så mye rosa her heller, er nok en her som hadde fått litt hetta og, haha:)
Men noen småååå doser finnes det ♥

Digger denne fargen! Vurder å male noe i denne fargen - en stol kanskje eller en bokhylle jeg tenker hardt på å gjøre noe med.

Takk for flotte inspirerende innlegg!

Min farge jo!

Jeg må takke deg for alle de fine og gode ordene du legger igjen, du gjør meg glad.

Jeg heier på deg når du sier at du jobber mot deg selv ad instakontoen. Jeg syns man skal legge ut det man føler for. Og jeg digget det ene instabildet hos deg der man så klestørken (tenk at det er det bildet som har festet seg ved meg *fnis*)

Herlig torsdagskveld ønskes deg!
Jeg skal bake en dillion cupcakes ikveld, kanskje jeg skulle kommet i gang *ler*
klemklem ❤

Nydelig! Tar frem igjen støvrosa år etter år jeg : )
Du må prøve å lure inn noe, kanskje han ikke merker det ; ) ..blir jo
bare glad av å ha fargen i hus.

Håper du har det fint, på tide å ses snart nå!
KLEM

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)