13. april 2012

Utfordring: Favorittputa

Frøken Fabelaktig har en utfordring der hun ber oss om å vise favorittputa vår!
Jeg har gått i arkivet og viser bilder dere har sett før; men en god ting kan vel vises igjen? :)
Ekstra stas er det jo at jeg har sydd puta selv med oppvaskhåndkle fra Ferm Living.
(Puta med ulven på har mamma sydd til meg, med oppvaskhåndkle fra By Nord).

Jeg håper alle får ei fin helg, kanskje noen har tenkt seg på loppemarked? I Oslo er det ihvertfall en hel haug med markeder i helga, men av alle ting reiser jeg faktisk vekk fra byen! Jaja, flere muligheter neste helg, da er det enda flere i følge loppemarked.info

Goood helg!

PS: Jeg har en egen Facebookside til bloggen, så om du liker bloggen er det koselig om du har lyst til å like den på Facebook også! Det hender jeg legger ut litt andre ting enn det som skjer på bloggen, ta en titt innom da vel ;)








5 kommentarer:

Stilig pute!! Likte mønsteret og fargene så godt!!
Likte ulveputa i bakgrunnen også!!

:-)))

Den puta er så stilig, artig med selvgjort.
Likte godt de små sommerfuglskålene dine også.
Nå fikk jeg lyst å gå på loppemarked.

Fin helg til deg!
- AC

Såå gøy at du deltar :) Puta du har sydd er såå din!

Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

Fin fredag!
klemklem

Jeg er forelska i puta du har sydd!

Hei
Innom for å si takk for at du er med på gavedrysset mitt. Gjør meg glad!
Nydelig pute! Deilige friske farger!
Ønsker deg en fin lørdagskveld
Klem Tonje

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)