11. april 2012

Blog award

Jeg har vært så heldig å få en blog award fra både AC IN A BOX og Fairy Nuf! Tusen takk, jenter, det er kjempekoselig! :)



Awarden fungerer slik:

1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.
Awarden er selvfølgelig frivillig. 
Spørsmål:
1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg har blogget i mange år, men alltid på private hverdagsblogger med en ganske liten (men god!) leserskare. Etter hvert som jeg leste flere og flere fine interiørblogger og interessen for interiør, foto og hobby vokste, fikk jeg behov for å blogge mer åpent om det og ha en mer åpen profil der jeg kunne kommunisere bredere med andre med samme interesse! Dermed ble Kreativ-i.-tet opprettet i januar i år! Jeg har fortsatt den (litt mer) personlige bloggen, men den får forbli nettopp dét :)

2. Hvilke blogger følger du?
Av interiør-, foto- og hobbyblogger følger jeg veldig mange, over 100 faktisk! Har noen jeg leser litt mer ivrig enn andre, men har så mange favoritter at det blir for vanskelig å bare nevne noen her. Kan eventuelt komme tilbake til det i seinere innlegg.

Favorittfarge?
Turkis / mintgrønn / sjøgrønn

Favorittfilm?
Frihetens regn og The Rock

Hvilket land drømmer du om å besøke?
Jeg drømmer om å besøke land jeg har vært i før som England og Thailand, men om jeg skal velge et sted jeg ikke har vært må det bli USA.

Jeg sender awarden videre til disse flotte bloggene:
(Jeg måtte jukse litt og velge noen som har over 100 følgere, det var nemlig veldig mange av bloggene jeg leser som har innmari mange følgere! Jeg har valgt meg noen som ligger rundt 100 eller noen flere, håper det går greit!:) )

7 kommentarer:

Hei!! Så koselig at du ville gi meg en award:) Jeg lar den nok ligge, siden jeg har blogget noen awarder, og det blir litt mye gjentagelse. Men smigret blir jeg:)
Ha en fin kveld!
Klem, Elin

Hurra for award! Det er vel fortjent :)

Koselig å lese om deg!

Fineste torsdag til deg, min skjønne.
2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

klemklem

Så gøy å lese svarene dine:)

En fortsatt fin uke til deg!
- AC

Så kjekt!
Kjekt å lese svarene dine og flotte blogger du deler videre til!

Kjekt du ville være med på gavedrysset hos meg
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

Tusen takk for award, det setter jeg stor pris på! Det er alltid fint å høre at noen liker det man driver på med. Jeg har sendt en slik award videre før, så jeg lar være denne gangen. Men du skal vite at jeg ble veldig glad for den! :)

Ha en finfin dag!

Tusen takk, Ann Merete! Setter utrolig stor pris på at akkurat du ville gi meg denne awarden. :) Kjempeflott blogg, gleder meg til å se mere fra din kant! :) Masse herlig å hvile øynene på. Så gøy at du også kjenner Jorun, da! Superflott jente, som var min "svigersøster" da jeg var veldig ung! ;)
Klem fra Tromsø*

Tusen takk for award! Veldig stas : ))

og dessuten: Gratulerer med award! Det fortjener du, for bloggen din er veldig fin : ))

Ha en fin dag!
♥ Klem fra Silje.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)