1. april 2012

I heart you

Endelig har jeg fått polaroidhjertet på plass over senga!
Her kommer en liten titt inn i det aller helligste for dere også ;)
Soverommet er ikke veldig prioritert sånn interiørmessig, derfor viser jeg ikke fram mer enn høyst nøndvendig...
Jeg ønsker meg en hjemmelaget sengegavl, lys i taket (vi nærmer oss!), en smart løsning for nattbord (det er ikke plass på sidene av senga, så kanskje hyller må til?) og noen fine puter som kan pynte senga når vi en sjelden gang rer den opp...

Gode minner fra ferieturer, fester og hverdagsliv, et hjerte fullt av OSS <3
Hemmeligheter som bare min kjære og jeg deler.

Fargen på veggen er forresten Mild dueblå fra Flügger.


Har du ikke polaroidkamera sier du? Ikke vi heller, men her kommer et tips!
Last ned dette smarte programmet, Poladroid, som gjør vanlige bilder om til polaroid!


Sofus synes ihvertfall det ble kjempefint! Når sengeteppet er på får kattene lov å ligge på senga, og da gjør de det selvfølgelig heeeele dagen. Morsomst med det som vanligvis ikke er lov :)


Håper alle har en fin palmesøndag! Aprilsnarr er det i dag også, så jeg har bestemt meg for at jeg ikke tror på noe som helst. Så vidt jeg veit har ingen prøvd å lure meg ennå, men man kan jo aldri vite... Vi hadde egentlig planlagt en gåtur her, men det blåser så ille at jeg ikke veit om det er helt lurt for familien forkjøla å utsette seg for slikt. Snødde gjorde det i stad også, og det er IKKE aprilsnarr! Ferie er uansett veldig godt, og planen er å få gjort en del kreative prosjekter. Stresse gjør man ikke, det viktigste er jo tross alt å kose seg med fri :)

6 kommentarer:

Digger det!
Jeg har faktisk en bildemappe på laptopersen som heter "polaroid-vegg".
Den ble laget i 2010 så jeg bør kanskje få ut fingern og bestille bildene ;)

Hei på deg, og takk for en hyggelig hilsen!
Og det er bare å låne bilder i vei, så lenge du sier hvor de kommer fra :)

Finfin søndagskveld til deg!
Signe

Marianne: Ja, da er det på tide! ;) Kjenner til den der ting-tar-tid altså, utrolig tilstedeværende innimellom.

Signe: Så bra! Lenker til deg selvfølgelig, er det som er hensikten med blogginnlegget :) Jeg synes gode ideer må spres! Kommer et innlegg om det i neste uke en gang.

Herlig hjerte. Både stilig, dekorativt og koselig på en gang.
Takk for tips. Om jeg noen gang skulle komme så langt som å få gjort dette selv er en annen sak.

Fin påskeferie til deg!
- AC

Hei, kreativ ide med polaroid hjerte over senga, skal ta en titt på polaroidprogrammet:):)

GOD PÅSKE:)
ps!! her haglet det i dag&det er heller ikke aprilsnarr!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)