24. april 2012

DIY - Spraymalte brusbokser

[I dag, 3. mai, har jeg fått veldig mange besøk på dette innlegget! Kilden er på Facebook, men jeg klarer ikke å finne ut av hvem som kan ha lenket til dette innlegget der. Er det noen som er innom som har funnet lenken på Facebook som gidder å legge igjen en kommentar på hvor du fant lenka? Jeg blir jo så nysgjerrig!:) ]

Det finnes ikke den ting man ikke kan spraye, og tidligere har jeg skrevet om hvordan flasker og krukker kan forvandles til fine vaser. Det er jo flott å gjenbruke det som vanligvis blir sett på som søppel, og er du mer en brus på boks-type, går det an å spraye boksene også! Bare se på disse hvite vakre vasene! Hadde jo vært ganske kult på et bryllupsbord egentlig?

6 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)