9. april 2012

DIY - Post påske og pantoneegg

Påskeferien går ubønnhørlig mot slutten.
Den kunne gjerne vært dobbelt så lang for min del!
Heldigvis kan vi se fram til flere langhelger på vårparten (hvis man smetter inn en feriedag eller avspaseringsdag her og der).

I dag var det nok mange som tenkte at de skulle tjuvstarte treningsuka for ventelistene på Sats var lange som bare dét.. jeg tok heller beina fatt og gikk en lang tur langs Akerselva i både snø og regn! Frisk luft er jo i grunnen bedre enn innestengt sykkelsal på Sats :)

Det var ikke mange egg som ble malt her i påsken, men litt tradisjonell farging med løkskall i kokevannet ble gjort en dag. Kanskje neste års påskeegg skal få litt mer fancy "bekledning", slik som Jessica med bloggen "How about orange" har gjort her?

1 kommentarer:

Jeg dro på løpetur selv i dag - deilig!

Fabelaktig ukesstart til deg.
Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

Jeg håper du har hatt en fin påske.
klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)