19. april 2012

Giveaway - vi feirer 15 000 sidevisninger!

VINNERNE ER NÅ TRUKKET!

Hurra for over 15 000 sidevisninger, dette skal feires med et lite gavedryss!

Aller først må jeg få si tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene jeg får fra dere! Det er så utrolig givende og inspirerende å blogge når jeg hører litt fra dere som leser! :)
Jeg vil også si velkommen til nye lesere, nye følgere og nye Facebookvenner!

Så over til det dere venter på, nå skal det feires litt! Jeg er så heldig å kjenne ei skikkelig kreativ og flink dame som driver denne eplabutikken. I samarbeid med Gorilla K har jeg lyst til å gi bort noen fine premier hun lager til dere kjære lesere!

2. premie
Velg mellom toalettmappe eller stor heklet kanin (se bildet under - valgfri farge)
3. premie

Gorilla K, eller Gøril som hun egentlig heter, er så snill at hun ønsker å kontakte vinnerne og spesialtilpasse premiene alt ettersom man har ønsker om farger, stoffer osv. Ta en titt i eplabutikken hennes eller på Facebooksiden for å se på hva hun har laget fra før!




Slik kan du få lodd:
- 1 lodd for kommentar på dette innlegget 
(er du anonym er det fint om du legger igjen e-postadressen din)
- 2 lodd for å lenke eller lage innlegg på egen blogg (bruk bildet over)
- 1 lodd for å like KREATIV-I-TET på Facebook (eller allerede være liker)
- 1 lodd for å like Gorilla K på Facebook (eller allerede være liker)
- 1 lodd for å dele konkurransen på din Facebook
- 1 lodd for å legge deg til som følger av bloggen (eller allerede være følger)

Her har du muligheten til å få hele 7 lodd! Skriv hvilke lodd du tar i kommentaren.
Du trenger ikke å ha egen blogg for å delta.

Vinnerne trekkes lørdag 5. mai.

Lykke til! :)

29 kommentarer:

Så fin premie! Jeg vet akkurat hvilken toalettmappe jeg ønsker meg hvis jeg vinner. :) Fire lodd til meg!

Fin GiveAway, 5 lodd til meg:) Syns du også skal feire finaleplass hos Nib... Fy søren, så kult:-)) Gratulerer!!
Klem, Elin

Haha, jeg ler av meg selv som glemmer at Kreativitet-bloggen er AM-bloggerns andre hjem hver eneste gang...! Nå stemte jeg nettopp på deg inne hos NIB også tenkte jeg "må nesten sjekke hvem som eier dette fantastiske kjøkkenet da", også kom jeg inn til deg vet du!
Like overrasket hver gang :)

Jaja, også er jeg med på konkurransen da så klart! 6 lodd (alle unntatt delings på facebook).

Ha en nydelig kveld!

Ett lodd til meg! For jeg liker på feis. :)

Gratulerer så masse med finaleplass! Såå gøy og velfortjent. Elsker bildet og fargene dine! Jeg er selvfølgelig med på din give away. Fire lodd til meg! Kommentar, følger og FBliker av begge sidene! :)
Gøy å oppdage at det var Gørill som sto bak! Kjenner ikke henne, men vet hvem hun er, da vi gikk på samme ungdomsskole.
Trivelig torsdagskveld til deg!
Tromsøklem*

Herlig giveaway:)
Gratulerer med flotte tall.
Jeg satser full pott - 7 lodd.

Fin kveld til deg!
- AC

Gratulerer med finaleplass hos NIB, og så bra kommentarer dommerne gir deg:)
- AC

Grattis så masse med finaleplass,kjempegøy:)
2 lodd til meg
klemklem

Så søte premier!
Jeg deltar gjerne jeg:)
Jeg liker begge på Facebook så jeg deltar med 3 lodd jeg:)
(signe@epost.no)

Hei! Gratulerer med finaleplass! Du har masse inspirernde DIY-ting her! så jeg følger deg gjerne! Ett lodd på meg!
Mvh
Kari

Hurra for kreativt samarbeid!
Girlpower på sitt aller sterkeste. :)

Jeg vil være med! Følger begge på Face og begge på blogger:) Skal se om jeg ikke kan legge ut en link på FAce også:)
Flinke jentene!

Gratulerer med finaleplass hos NIB. 5 logg til meg, liker begge på facebook, legge konkurransen på facebook, kommentar her og som følger av bloggen.
mariacecilie@hotmail.com

Gratulerer med finaleplassen!

2 lodd til meg, følger bloggen og kommenterer her :)

Har stemt på deg :) Gratulerer med finale!
To lodd på meg (her og liker seff på face)

Det ble visst 3 istedenfor 2 (for jeg liker Gorilla K på face også) :)

- 1 lodd for kommentar på dette innlegget
- 1 lodd for å like KREATIV-I-TET på Facebook (eller allerede være liker)
- 1 lodd for å like Gorilla K på Facebook (eller allerede være liker)
- 1 lodd for å dele konkurransen på din Facebook

Altså 4 lodd! :)
mjulianne7@hotmail.com

Kjempeflott blogg, og gratulerer med finaleplass hos NiB.
Fine premier, og 4 lodd på meg.

Jeg kom innom her pga av det kule bloggnavnet;) Og så kjekt det var her da! -Og i tillegg giveaway! Jeg deltar med 6 lodd: kommentar, liker begge på FB, følger bloggen og legger ut link på egen blogg;) Jeg stikker nok ofte innom;)

heisann :) trekker 1 lykkelodd for kommentar!

henriette

Så nydelige premier! Trekker 7 lykkelodd og holder fingrene krysset! ♥
http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-kreativ-i-tet.html

God helg!

Klem

Hei. Så fine premier, kan jo ikke annet enn å ønske meg den vognuroen;)
5 lodd; kommentar, liker begge på Facebook, delt konk på FB og følger bloggen din. :)

Klem
ingridspi@hotmail.com

5Lodd :-)
Sbfarstad@hotmail.com

Hei! fin blogg. Jeg tar 1 lodd. Ha en super dag:-) campet@hotmail.com

Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Also I would like sign up for these super candy.
4 lodd
hugs
Gerda

wow!!
please enter my name....
5 lodd
facebook : sabo eva
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Yay,jeg tar to lodd. For liker på fb

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)