5. januar 2012

Stars

 Jeg liker stjerner,
jeg liker hvitt,
jeg liker lys,
jeg liker min nye lyskrukke fra Kremmerhuset!



Har ønsket meg den en stund,
dog i noe mindre størrelse,
men de var utsolgt før jul.
Så da jeg fant denne litt større,
var det ingen tvil...







Svibler er fint! 
De skal ikke vannes før blomsten kommer for ellers blir stilken så lang! 
Det funket med denne.



Jula er ikke ryddet ut,
selv om juletreet ligger i veldig mange biter
i noen sekker på balkongen.
Treet døde egentlig før jul,
og vi kappet det opp før nyttår.
Det var for stort til å få ut av balkongdøra,
så da fant vi fram stikksaga (eller hva det heter)! Juletremord :-/

Lys og stjerner passer uansett året rundt!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)