21. januar 2012

Babyfotografering - Maria

Fotokunnskapene er stadig i utvikling og jeg lærer bare mer og mer. Det er skummelt å ta på seg fotooppdrag når man ikke helt føler at prestasjonsnivået er der det bør være, men man lærer jo av å gjøre - derfor hopper jeg i det når jeg blir spurt.

Bildene jeg viser i dag er det en god stund siden jeg tok, tilbake til 2009 faktisk. Jeg ser det er en del ting som kunne vært gjort bedre, men med tanke på hva jeg kunne den gangen av foto og redigering er jeg veldig fornøyd med bildene.

Dette er Maria med foreldrene Helene og Mathias.








4 kommentarer:

Bildene er helt herlige de, Ann Merete :)

Så flink du er! Disse bildene var jo til å spise opp, og det er tydelig at du er over gjennomsnittet god på foto ;)

Gratulerer med ny blogg! Det er så moro å kunne prøve noe nytt og utforske nye interesser på den måten. Jeg kommer til å følge med deg her!

Riktig god helg til deg, AM!
Klemmer fra Fransen

Tullefrans: Tusen takk og tusen takk! Koselig at du vil følge med meg her også :) Klem!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)