31. januar 2012

DIY - Betongknagger

Det bugner av gode gjør det selv-ideer der ute i blogglandia. Den ene gode og kreative ideen etter den andre lagres på minnet mitt (både i hodet og på PCen), og noen ganger blir det bare med tanken og lysten, andre ganger klarer jeg å sette ideen ut i livet. Kanskje med en egen vri eller touch for å gjøre den litt egen.

Jeg har så lyst til å dele slike gode ideer videre med dere som leser her, for gode ideer er jo til for og nettopp deles!

I bloggen Åpent hus kommer det stadig gode gjør det selv-ideer, eller skap det selv-ideer som hun liker å kalle det, og det jeg vil vise fram i dag er hvordan man kan lage kule betongknagger selv!


 Bilder er lånt med tillatelse fra Åpent hus

 
Alt man trenger er gamle lyspærer, skruer og sement!

Ideen kommer opprinnelig fra elevbedriften Spire design UB, og fremgangsmåten og flere bilder finner du i dette innlegget hos Åpent hus!


Åh, nå må jeg huske på å ta vare på alle lyspærer som går i stykker framover!

7 kommentarer:

This is such a fun idea! Thanks for posting.

DETTE må jeg prøve! Hadde vært kult å brukt de som knagger i forskjellige størrelser og litt tilfeldig plassert på en vegg :)

de var kule!! Det må prøves :-)
takk for tips!

Rebecca: Ja, det må du gjøre, det blir jo så kult! Jeg skal prøve selv, må bare ødelegge noen pærer først ;)

Ida: Gøy å dele slike fine ideer :)

hei hei!
Betongknagger er kult! Gøy å finne bloggen din, og ser frem mot treffe deg i morgen ;D Nå må jeg inn å snoke litt rundt i etikettene dine. Gleder meg til bloggskravling i det virkelige liv!

Fin kveld til deg, mvh Mumsi

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)