11. januar 2012

Ny trend: Strikketapet

Fargerike lanserer i disse dager sitt nye tapetdesign; strikketapet! Fargerike.no skriver at designerne har hentet inspirasjon fra det rene, norske og rustikke. Strikke- og heklebølgen er jo over landet, kanskje strikketapet blir det nye store? Interiørkjeden kommer til å lansere fire nye design, ett for hvert kvartal i året som kommer. 
Hva synes du, hot or not?




Fargerikes blogg loddes det ut fire ruller med tapet, og vil man være med på konkurransen er det bare å legge igjen en kommentar på dette innlegget.

Les mer om tapeten hos ifi.no og DinSide.

Bildene er brukt med Fargerikes tillatelse.

2 kommentarer:

hei,

har du lyst til å strikke deg putevar som likner, så funker det sikkert med eskimo-garnet fra garnstudio! :)


Randi

Hei Randi!

Hadde jeg bare vært flink til å strikke skulle jeg gjort det, men dessverre er ikke den egenskapen helt tilstede hos meg ;) Men en dag i framtiden kanskje, hvis strikkelyset går opp for meg? :)

Er forøvrig så heldig å ha en mamma som er racer med strikkepinnene, og hun har lovet meg et putetrekk!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)