20. januar 2012

Sofakroken

Hurra for fredag! Mange liker å tilbringe fredagskvelden i sofakroken - meg inkludert.
Her kommer noen bilder av hvordan sofakroken vår ser ut akkurat nå.

På ønskelista står forøvrig lysegrå sofa og noen nye puter/putetrekk (noen av putene til venstre trenger en utskiftning). Sofa tror jeg bare blir en drøm så lenge vi bor der vi bor nå, men nye trekk til putene er jo en betydelig enklere og billigere måte å fornye litt på. Et kunstverk over sofaen ønsker vi oss også, men å dekorere veggene er kanskje noe av det som tar lengst tid å gjøre i et hjem. En skal gjerne bo seg inn litt før man veit hva som passer på veggene.



Sofa fra Bohus
Teppe fra Bohus
Salongbord: Hemnes fra IKEA
Blå pute fra Indiska
Pute med hund fra H&M Home
Saueskinn fra Flust.no



Putene med elgen og ulven er fra by nord. Jeg har ikke tatt meg råd til tusenkronersputer, men heller kjøpt oppvaskhåndklær som mamma har vært så snill å sy putetrekk av for meg!


Blå vase fra IKEA
Lysestaker fra Søstrene Grene
Hjort fra Søstrene Grene
Love is all you need fra Bolina
Telysestake og Mariskål fra Iittala





Svart pute med roser fra H&M Home


Stålampe fra Skeidar
Mongstad speil fra IKEA



Kattestativ er jo ikke akkurat det peneste sånn interiørmessig sett, men litt må man jo ofre for sine søte små :) 
Lysslynga (Sirius fra Åhlens) har jeg visst ikke tatt ned etter jul, det er jo så koselig med litt lys rundt omkring. Vi får se når det nærmer seg vår.
God fredag til deg - om du skal tilbringe den i sofakroken eller ute på vift.

2 kommentarer:

Hei hei, AM!

Så moro at du har startet en ny blogg. Den var kjempefin og jeg gleder meg til å følge den videre:)

Synes dere har fått det veldig koselig i stua:) Så rart å tenke på at sist jeg var der satt vi i senga der sofaen er nå og drakk øl, høhøh... :)

Mrs.PIN: Heia! Tusen takk for det, koselig at du vil følge bloggen! Haha, ja, tenk det du, det var vel tider ;) Det går an å sitte i sofaen å drikke øl også altså :-D

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)