25. juni 2012

Trettien år i går

I går ble jeg 31 år. Koselig besøk av familien med servering av reker og annet godt stod på programmet. Oppdekkingen ble ganske enkel siden det skulle en del mat på bordet :)


Jeg er fornøyd med småflaskene jeg fant på Søstrene Grene til rundt 10 kr per stykk. Fine vaser!


Heldige meg fikk gaver også, blant annet noe jeg har ønsket meg en stund (som akkurat nå er på vei i posten)...


Fiiineste fotoveska!! *happy*

Dagen ble avsluttet med beina på bordet og fotballkamp på TV. Ikke så gæli å bli ett år eldre allikevel, det er jo bare et tall - er det ikke det de sier? ;)

8 kommentarer:

Gratulerer med gårsdagen! Og med ny fiiin og superpraktisk veske! Du kommer ikke til å bli skuffet :)

Gratulerer med dagen som var!
Herlig gave :) Jeg har den veska og jeg elsker elsker den!

Fin mandag og ukesstart til deg, kjære!
Jeg er egentlig stuptrøtt etter en knallhard start på uken, det er ikke bare bare å være ny på jobb, men det er gøy. Ekstra stas er det å komme hjem til en bukett med roser fra mannen *smelt*

klemklem

GRATULERER så mye med dagen : ))

Synes borddekkinga var veldig fin. det enkle er ofte det beste, spesielt når man skal servere mat ; )
Fin detalj med flaskene og blomstene. Søtt!

Ha ei riktig fin uke! : ))

Bursdagsklem fra Silje.

Gratulerer med vel overstått...koselig å få gave en ønsker seg.
Nei,skulle gjerne vært bare 31 igjen.....er ikke så lenge siden jeg var det,men tiden flyr så fort:)
Har sendt ny mail til Boligpluss og håper jeg får svar nå:)
ha en fin dag
klem

Gratulerer, litt på etterskudd! Virker som dagen din ble fin! :) Vasene fra S Grene var utrolig søte! :)

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :) Jeg er veldig fornøyd med veska! :)

Grattis med overstått bursdag, samme dag som min mann :) Klemmer

Nydelige bilder! Syns borddekkinga ble fiin!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)