22. juni 2012

Ikke sjøgrønn, men...

De som følger meg på Instagram (annmeretes) har allerede fått se glimt av årets andre store loppemarkedfunn. (Her er det første - eller teknisk sett andre, siden jeg fant den andre først...haha)
Høyest på loppisønskelista stod, som tidligere omtalt, en sjøgrønn vinballong. Nest høyest var en vinballong uansett farge.
På Vinderen skole-loppisen var det mye folk og jeg hadde vel ikke særlig stort håp om å finne noen, men det var før jeg hadde kikket under bordene med vaser og blomsterpotter og annet dilldall. Der stod den, vinballongen. Den lille jenta som solgte ville bare ha 20 kroner for den, så jeg gav henne 30 av dårlig samvittighet... litt av et kupp!

Nå er den omdøpt til stor vase, faktisk så stor at jeg har problemer med å finne noen plass til den her i leiligheten. Luksusproblem får'n vel si.

På balkongen er det ihvertfall plass til en fotoshoot :)


Hvem Hva Hvor-bøker ble også med hjem fra loppis. Jeg liker fargene!
Solbriller fra Søstrene Grene
Bord fra IKEA

~~

God fredag og St.Hanshelg til alle! For meg betyr St. Hans bursdag, men 31 år feires nok i betydelig roligere former enn jubileet i fjor. Litt familiebesøk blir det ihvertfall, og jeg driver med borddekking i hodet allerede ;)


2 kommentarer:

Ja de krever sin plass de store vinballongene,men jeg er nå så fornøyd med mine:)
ha en fin fin helg
klemklem

Herlige bilder..
Ta en titt på bloggen min finner du en Giveaway:
http://brittklundli.blogspot.no/2012/06/nydelig-giveaway-fra-stilero.html

Ha en fin kveld..

Britt

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)