3. juni 2012

Ei søt lita hylle

For et par år siden eller så ble settekasser en yndet oppussingsvare og folk trålet loppemarkeder og bruktbutikker på jakt etter dem. Selv fant jeg mange og jeg pusset opp tre av dem (som alle er gitt bort), og så stoppet det litt. Planen om å lage en til seg selv er fortsatt bare en plan...

Da er det fint det går an å bruke dem til noe uten at det tar 5 timer å gjøre dem i stand!
Bare hent ut innmaten og heng opp hylleseksjonen på veggen! Det tar sånn cirka 5 minutter (inkludert litt støvtørking) :)


Jeg så at Mokkasin hadde gjort det samme og jeg falt helt for ideen. Sånn i påvente av å finne et digert flott bilde/maleri å ha over sofaen, havnet den der. 
Nå gjelder det bare å finne noe å sette i hyllene, for det var det visst, som dere kan se, litt dårlig med :)





4 kommentarer:

Slike er jeg på jakt etter:)har så masse slike små dippe diutter..:)Navnet mitt er elinanitap...
ha en fin kveld
klemklem

Ikke sett alt for mange greier i den da - den er litt sånn skulpturell kul der den henger nå! :) Jeg tenkte faktisk å vaske av og male en settekasse i kveld selv, men den skal nok få jobb som småtingoppbevaring på lille Elines rom. Det begynner å bli noen skatter som trenger plass der. :)

Så stilig det ble med bare innmaten på veggen.
Synes det var fint at det ikke var så mye i den jeg.

Fin ny uke til deg!
- AC

Great minds thinnk alike! Jeg har også hengt opp settekasse etter inspirasjon fra Mokkasin :)Fint!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)