8. juni 2012

Hello Bergen!

FruFly arrangerer frokost og middag for interiørbloggere og jeg tenker; YES, dette må jeg være med på!
Det blir mitt første bloggtreff og jeg er både spent, nervøs og gleder meg veldig.

Logo hentet fra messebloggen

Bergen er aldri feil, og topper man det med interiørmesse og masse koselige interiørfrelste mennesker så blir det helt perfekt! Turen går derfor vestover i september, og jeg gleder meg! Påmelding er utført og flybilletter skal straks bestilles.

Er det flere som har tenkt seg dit?

3 kommentarer:

Hipp hurra, vi gleder oss over at du kommer! Blir kjekt å treffes!:) Ha en super helg! Klem fra Heidi

Jeg vurderer det sterkt, men må bare få kartlagt litt jobbting fremover ;)

Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

Smil&fine tanker!

Det var en diger binders. Kjempestilig

Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

Mange spennende premier og masse artig innhold.

Ta turen innom oss!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)