15. desember 2014

Femtende [pynt i hver en krok]

Femtende desember.
Til og med vedstativet har fått seg litt julepynt!
Det har ikke vært så mye rødt her ennå, men nå begynner det å poppe opp litt her og der.
Disse julekulene har mamma strikket til meg, etter mønster fra Arne og Carlos.
Jeg synes vedstativet kledde både (fake) juletregirlander og strikkakuler!


//
15th of December.
Even our wood rack has got some decoration for Christmas!
Love the Arne and Carlos' ornaments that my mother knitted for me.

2 kommentarer:

Så herlig dette var da :-) Liker personlig julepynt. Vi ønsker oss et wood-tower til jul, og nå fikk jeg bare enda mer lyst på ett. Håper du får en fin mandag. Klem fra Monica.

Hei! Kjempe flotte julekuler du har fått. Jeg bor i England, og jeg så Arne og Carlos strikke julekulene sine på TV her. Hadde aldri hørt om de før, men de imponerte med strikkeferdighetene sine. Nå fikk jeg lyst til å prøve jeg også. Mye inspirasjon å finne på bloggen din. Marianne

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)