7. desember 2014

Innrede med planter - månedens utfordring hos NIB

Like sikkert som at kalenderen viser ny måned, er det ny utfordring hos Norske Interiørblogger. Månedens tema er "Innrede med planter", og da sett gjennom julebrillene.

Jeg synes det er så fint å pynte til jul med frisk granbar og einer. Både i vaser, potter og på bordet.
Her viser jeg en borddekking med granbar både her og der. Ikke bare gir det liv i interiøret, det lukter utrolig godt også!









//
This is my contribution to december's photo challenge at Norwegian Interior bloggers.
The theme is "decorate with plants", for Christmas especially.
I love to decorate with spruce. On the table and in vases.

5 kommentarer:

Å, min kjære venn!! Så koselig! Her var det skikkelig julestemning gitt.
Jeg skal prøve meg på julebordet imorgen, så får vi se hvordan det går. *fnis*..

Stor klem fra meg!

Nydelig! Du er så flink altså!

Nydelig hos deg! OG deilig julestemning!

Klem Tonje

Åh, så fint! Dette får man julestemning av :) Endelig noen som pynter med farger, ikke bare hvitt og sølv, hurra!!
klem Guro :)

Nydelige bilder! Fikk nesten frysninger av det første, dette er julestemning på sitt beste :) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Setter stor pris på den :) Er skammelig treig med å besøke deg igjen, men nå er det gjort og du har fått en ny superinspirert følger! :) Ønsker deg en finfin onsdag.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)