19. desember 2014

DIY - Tre fine ting på en fredag vol. 19

Fredag og siste helg før jul! Har tida gått fort, eller?
Det er bare å henge med i svingene! :-D

I dag kjører jeg fest-/juletema og litt gull og lys er jo aldri feil i en sådan høytid?
Jeg håper alle får tid til å kose seg litt nå den siste helga før julaften og romjula.
Om du må løpe rundt på et tettpakka kjøpesenter i helga føler jeg med deg.
Husk at det er viktig å sette seg ned og puste litt, kanskje med et lite hobbyprosjekt i hendene.

God helg!

Foto: PotteryBarn

Om det er brus eller champagne du serverer gjestene er det stas å få drikken servert fra glitrende flasker! Her med en stilig "ombre-look". Idéen fant jeg på bloggen PotteryBarn, og om du titter innom der finner du en beskrivelse på hvordan du gjør det. Det handler om lim og glitter, såpass mye kan jeg avsløre ;)



Ballongene kan bli enda mer festlige hvis du maler dem! Gullmaling er lekkert og om du gjør slik som Studio DIY/Balloon Time viser på bildet, blir det stilig, synes jeg. Har du ikke helium til ballongene kan du bruke dobbeltsidig tape for å henge dem i taket!


Denne lystavla var jo veldig fin, da! En litt omfattende jobb kanskje, men kjempekoselig å ta fram år etter år. Lys er virkelig noe av det koseligste med jula, synes jeg. De små glitrende pærene som lyser opp i mørket, ah... julestemning!
Se hvordan Laura har laget denne borte hos A Beautifull Mess!

//
Last weekend before Christmas! I hope you don't stress your brains out, and take time to sit down and breathe sometimes.. maybe with a DIY in your hands?
Today the theme is party and Christmas, and I hope you like it!
DIY Omre glitter bottles - PotteryBarn
DIY Gold painted balloons - Balloon Time
DIY Christmas Light Up Marquee -  A Beautifull Mess

Have a nice weekend!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)