20. august 2014

Kjøkkeninspirasjon

Åh, jeg drømmer om å pusse opp kjøkkenet! 
I dag funker det greit, men både praktisk sett og utseendemessig er det stort forbedringspotensiale. 
Jeg går og drodler inni hodet mitt, fanger opp ideer og inspirasjon fra Instagram og Pinterest. 

Da jeg kom over bildet fra Stadshem på Instagram-feed'en min, var det så bra match med det jeg har sett for meg.
Hvit, enkel innredning. Skap helt opp til taket, benk under vinduet. Store hvite fliser. Jeg håper bare han jeg bor sammen med fenger på det samme... :)

Foto: Stadshem

Foto: Stadshem

Jeg synes forresten svenske meglerfirmaer presenterer leilighetene de selger på en flott måte!
Ok, noe blir kanskje litt likt, men det er absolutt inspirasjon å hente. Sjekk ut Stadshem og Alvhem Mäkleri og se selv. Kanskje du vet om flere? Del dem gjerne i kommentarfeltet!


// 
I'm dreaming about redecorating our kitchen! 
These photos from the Swedish realtor Stadshem is close to what I'm picturing; cabinets touching the roof, white and plain doors, big white tiles and a bench under the window. I think Swedish realtors are very good at showing the objects for sale with nice photos and superfresh styling. Take a look at Stadshem and Alvhem Mäkleri for a lot of inspiration!

2 kommentarer:

Dette kjøkkenet ser ut som en større, og litt dyrere, utgave av vårt kjøkken ;) Glatte, hvite fronter og, sort benkplate og sånne fliser har vi også. Jeg er så glad i kjøkkenet vårt! Jeg har ikke fått delt bilder av det enda, da vi ikke har satt opp lyslist og sokkel enda. Det er såå gøy at det endelig nærmer seg ferdig. Lykke til med prosjektet, håper mannen er enig med deg! ;)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)