18. august 2014

I finalen hos Norske Interiørblogger - igjen!

WOW!
Den ene finaleplassen i månedsutfordringen hos Norske Interiørblogger hadde ikke tørket bak øra før den andre dukket opp! Dette er så innmari moro, og det blir jo reint for mye for ei småbrukerdatter fra bygda... Men utrolig stas og jeg er veldig stolt! Det må vel være lov å si det?

Jeg synes ikke det er så flaut å be om en stemme eller to, så da gjør jeg det igjen;
Liker du hjemmekontoret mitt og har lyst til å gi meg en stemme?

Hurra!


//
Wow, this is sooo cool!
I'm a finalist at Norske Interiørblogger again!
If you like my office, 
Thank you! :)

1 kommentarer:

Vet du hva - jeg har skikkelig troen på at du vinner med dette bidraget! Dette kontoret er virkelig et flott blikkfang med masse personlighet. En stil som går inn hos mange. Hadde jeg ikke selv vært i finalen hadde jeg stemt på deg som en gal, hihi.

Smil fra Lite hi

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)