3. februar 2014

Vårlig inspirasjon

Det er ikke vår helt ennå, jeg innser det, men da jeg kom ut av døra mi i dagtidlig og asfalten var (nesten) bar og det var lyst klokka åtte begynte jeg nesten å lure! :)
Anyways, FØLELSEN av vår kom bittelitt, og jeg ble inspirert til lage en liten vårlig kollasje.
Med shoppestopp av unødvendig interiør må jeg bare se og ikke kjøpe,
men det er jo uansett fint å kikke litt rundt og se hva som finnes. DET er fortsatt lov på tross av shoppestopp og ta kreativiteten tilbake! :)

I kveld drømte jeg meg litt bort hos H&M Home på nett, og fant fram noen vårlige favoritter for meg. Helt i tråd med favorittfargene mine isblått og gult, et par tøtsj av metallene kobber og ull, innom edgy keramikk, myke pledd og crispyhvitt sengetøy! Og selv om jeg egentlig ikke er så fan av dipdye-trenden, synes jeg den grå puta i grunnen var ganske kul!

Enjoy!


Alle bilder er lånt av H&M Home og satt sammen i en kollasje av meg.
Innlegget er IKKE sponset.

//
Despite winter on the calendar I got some spring feelings today as the snow had alomst dissapeared during the weekend! I used these spring feelings to find some inspiration at H&M Home's website this evening, and made a collage for you. These are some favourites for me! As my non-shopping life in 2014 goes on, I have to enjoy it with my eyes only... but it certainly gave me some spring inspiration!

2 kommentarer:

Så mye fint på denne collagen! Shoppestopp må være utrolig vanskelig… hihi… men støtter kreativiteten ;) Den trenger vi!
Digger sengetøyet med rutene - jeg får inn en telysholder med samme mønster snart; det er så fint ;)
Fin uke til deg! Klem

Det er jo bare lurt å kikke litt rundt og hente inspirasjon selv om man har shoppestopp, det kan jo gi inspirasjon til nye ting du kan lage!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)